तावहाँङ्ग बँशावली छिट्टै नै प्रकाशन हुने तयारी मा छ । ---- पोल् स्टार !

Wednesday, September 14, 2011

प्रेम् पत्र

मलाई उनले लेखेकी प्रेम् पत्र जस्ता को तस्तै, जुन मैले गूगल फाइल मा सेभ गरेर राखेको थिएँ ।
प्राणदेब .......
स-प्रेम् सम्झना। तिम्रो पत्र पाएं। किन त्यति भावूक भएर पत्र कोर्छौ? आखिर म तिम्रै हुँ। तिम्रो इमान्दार प्रेम् को कदर् गर्दा गर्दै अब म तिमी बिना एक पल पनि एक्लो बाँच्न सक्दिन राजा। तिमी बाहेक अरु कसै सँग जिन्दगी बिताउनु पर्छ भन्ने मेरो सोच भन्दा कैयौं कोश टाढा को कुरा हो। म तिम्रो बाटो को प्रतिक्ष्या मा बस्ने छु। छिट्टै आउ ल। यस पटक को माघेनी मेला म गइन। साथी हरुले जाउँ भन्दै थिए। तिम्रो अनुपस्थिती मा कता-कता अन्जानै मा आँखा बाट आसुँ झर्यो। तिमी बिना मलाई बजार जान मन लागेन। पछि संगै जाने ल।
बस बिदा
तिम्री अर्धाङ्गिनी

म २ बर्ष पछि गाउँ आउँदा सधैं -सधै को लागि उनलाई भगवान ले दुनिया बाट छुटाएर लगी सकेका थिए।

No comments:

Post a Comment

सभ्य भाषा मा कमेन्ट्सहरु लेख्नु होला। कमेन्ट्स पोस्ट गर्न comment as भएको मा select profile गरेर Anonymous लाई क्लिक गर्नु होला,त्यसपछी publish मा क्लिक गर्नु होला