तावहाँङ्ग बँशावली छिट्टै नै प्रकाशन हुने तयारी मा छ । ---- पोल् स्टार !

Sunday, January 15, 2012

मेरो गफगाफ

THE MISSION KING- मैले एक जना भुटानिज साथी लाई सोधेको थिएँ, तपाईं नेपाली हो की भुटानिज ? उनले भने म भुटानिज हुँ, र भुटानिज भएको मा गर्ब गर्छु। उनको नाम अनु हो।यहि प्रश्न मैले एक जना अमेरिका बस्ने गैर नेपाली लाई सोधेको थिएँ उनले चाहिं भने "म अमेरिका मा जन्मिएको त हो तर मलाई नेपाली भन्दा गर्ब लाग्छ र म नेपाली नै हो। " यस दुई उत्तर हरू मा भएको भिन्नता मैले बुझ्ने प्रयाश गरेँ। आखिर के छ भुटान मा र के छैन अमेरिका मा? मैले भुटान बाट यत्रो नेपाली हरू लखेटिन्दा पनि तपाईं हरू त फर्किनु भएन नी भन्ने कौतुहलता जनाउन्दा उनले सहज भने,हामी यहां का नागरिक हौं यहिं नै रमाइलो लाग्छ र भुटान को राष्ट्रिय पोशाक लगाउन हिच्किचाउंदैनौ भन्ने घुमाउरो उत्तर दिए। जो फर्किए उनिहरुलाई आफ्नो पहिचान प्रति मायाँ थियो,आफु नेपाली हुँ भन्न पछि नपर्ने र नेपाली भेष्भुषा प्रति सद्भाव थिए उनिहरु फर्किए कति शहिद भए। जो अमेरिका को साथि छन् उनलाई राम्रो गरि थाहा छ आफ्नो पुर्ख्यौली घर पाँचथर मा रे। तर जो भुटान का साथि हुन उनलाई पुर्ख्यौली भन्ने शब्द नै नबुझेर मलाई बुझाउन हम्मे-हम्मे पर्‍यो। र उनलाई आफ्नो पुर्ख्यौली घर पनि थाहा रहेनछ मैले उत्तर पाइन। जात मा लिम्बू हुन्। तर बोल्न र बुझ्न नसक्ने लिम्बु। अमेरिका का साथि पनि लिम्बु नै हुन र आफ्नो लिम्बू भाषा चाहिं उनलाई पनि नआउन्दो रहेछ्।भुटान का साथी अनुले नेपाली भाषा आउँछ त भने तर अहिले सम्म बोलेका छैनन्। तर सुमन जो अमेरिका मा छन् उनी प्राय बढी जसो नेपाली मा नै बोल्छन र मैले उनलाई प्रस्ट सँग भनेको थिएँ तपाईं हरू जस्तो अंग्रेजी मा म पारंगत छुइन। तपाईंले भनेको सबै कुरा म नबुझुंला, मेरो कुरा लाई अलग रुप मा बुझी दिनु हुन्छ होला उनी खिस्स हाँसेर मलाई भन्दै थिए। तपाईंको कुरा हरू म सबै बुझ्छु। त्यै पनि म नेपाली मै कुरा गर्छु नि। मलाई उक्साउन्दै भन्दै थिए। तपाईं को अँग्रेजी धेरै राम्रो छ। तर मलाई थाहा छ नी मेरो भाषा प्रति को कमजोर अनुभव्।
अर्को चाखलाग्दो कुरा त तपाईं नेपाल् आउनु हुन्न भनेर मैले सोधेको थिएँ अनु ले भनिन ,
  • i been there

  • its dame bore

    तर सुमन ले भने, "मैले अवसर पाएको छुइन। एक्दमै मिस गर्छु नेपाल लाइ।केही समय को लागि नेपाल् मा आएर केही गर्ने मेरो योजना छ, ड्याड सँग पनि कुरा गरेको छु। "

मैले भनेँ तपाईंलाई सदैव स्वागत छ।

1 comment:

सभ्य भाषा मा कमेन्ट्सहरु लेख्नु होला। कमेन्ट्स पोस्ट गर्न comment as भएको मा select profile गरेर Anonymous लाई क्लिक गर्नु होला,त्यसपछी publish मा क्लिक गर्नु होला