तावहाँङ्ग बँशावली छिट्टै नै प्रकाशन हुने तयारी मा छ । ---- पोल् स्टार !

Sunday, January 15, 2012

मेरो गफगाफ

THE MISSION KING- मैले एक जना भुटानिज साथी लाई सोधेको थिएँ, तपाईं नेपाली हो की भुटानिज ? उनले भने म भुटानिज हुँ, र भुटानिज भएको मा गर्ब गर्छु। उनको नाम अनु हो।यहि प्रश्न मैले एक जना अमेरिका बस्ने गैर नेपाली लाई सोधेको थिएँ उनले चाहिं भने "म अमेरिका मा जन्मिएको त हो तर मलाई नेपाली भन्दा गर्ब लाग्छ र म नेपाली नै हो। " यस दुई उत्तर हरू मा भएको भिन्नता मैले बुझ्ने प्रयाश गरेँ। आखिर के छ भुटान मा र के छैन अमेरिका मा? मैले भुटान बाट यत्रो नेपाली हरू लखेटिन्दा पनि तपाईं हरू त फर्किनु भएन नी भन्ने कौतुहलता जनाउन्दा उनले सहज भने,हामी यहां का नागरिक हौं यहिं नै रमाइलो लाग्छ र भुटान को राष्ट्रिय पोशाक लगाउन हिच्किचाउंदैनौ भन्ने घुमाउरो उत्तर दिए। जो फर्किए उनिहरुलाई आफ्नो पहिचान प्रति मायाँ थियो,आफु नेपाली हुँ भन्न पछि नपर्ने र नेपाली भेष्भुषा प्रति सद्भाव थिए उनिहरु फर्किए कति शहिद भए। जो अमेरिका को साथि छन् उनलाई राम्रो गरि थाहा छ आफ्नो पुर्ख्यौली घर पाँचथर मा रे। तर जो भुटान का साथि हुन उनलाई पुर्ख्यौली भन्ने शब्द नै नबुझेर मलाई बुझाउन हम्मे-हम्मे पर्‍यो। र उनलाई आफ्नो पुर्ख्यौली घर पनि थाहा रहेनछ मैले उत्तर पाइन। जात मा लिम्बू हुन्। तर बोल्न र बुझ्न नसक्ने लिम्बु। अमेरिका का साथि पनि लिम्बु नै हुन र आफ्नो लिम्बू भाषा चाहिं उनलाई पनि नआउन्दो रहेछ्।भुटान का साथी अनुले नेपाली भाषा आउँछ त भने तर अहिले सम्म बोलेका छैनन्। तर सुमन जो अमेरिका मा छन् उनी प्राय बढी जसो नेपाली मा नै बोल्छन र मैले उनलाई प्रस्ट सँग भनेको थिएँ तपाईं हरू जस्तो अंग्रेजी मा म पारंगत छुइन। तपाईंले भनेको सबै कुरा म नबुझुंला, मेरो कुरा लाई अलग रुप मा बुझी दिनु हुन्छ होला उनी खिस्स हाँसेर मलाई भन्दै थिए। तपाईंको कुरा हरू म सबै बुझ्छु। त्यै पनि म नेपाली मै कुरा गर्छु नि। मलाई उक्साउन्दै भन्दै थिए। तपाईं को अँग्रेजी धेरै राम्रो छ। तर मलाई थाहा छ नी मेरो भाषा प्रति को कमजोर अनुभव्।
अर्को चाखलाग्दो कुरा त तपाईं नेपाल् आउनु हुन्न भनेर मैले सोधेको थिएँ अनु ले भनिन ,
  • i been there

  • its dame bore

    तर सुमन ले भने, "मैले अवसर पाएको छुइन। एक्दमै मिस गर्छु नेपाल लाइ।केही समय को लागि नेपाल् मा आएर केही गर्ने मेरो योजना छ, ड्याड सँग पनि कुरा गरेको छु। "

मैले भनेँ तपाईंलाई सदैव स्वागत छ।

Wednesday, January 11, 2012

नेपाली हरू को लागि अमेरिका असुरक्षित

मिसन किङ्ग-पुस २७-- एट्लान्टाको डेकाटुर ग्यास स्टेशन मा काम गर्दै आएका एक नेपाल् दामोदर पाठक को गोली हानी हत्या भएको छ्। पेट र छाती मा गोली लागेका पाठक लाई तत्काल ग्रेडी मेमोरिअल अस्पताल मा लगिएको थियो तर उपचार गर्दा गर्दै उन्को मृत्‍यु भएको थियो। रातको समय मा उनलाई गोली प्रहार हुँदा स्टेशनको सीसी टिभीमा रेकर्ड भए अनुसार पाठकमाथि गोली चलाउने व्यक्ति कालो रंगको भएको खुलेको छ। ग्राहकको भेसमा आएको व्यक्तिले केहीबेर भनाभन गरेपछि गोली प्रहार गरेको देखिएको छ। हत्या हुनु केही क्षण अघि मात्र पाठक दुई तीन पटक स्टोरबाट बाहिर भित्र गरेको देखिएको छ। पाठक काउन्टर भित्रै रहेको भए बुलेटप्रुफ सिसाको कारण गोलीबाट बाँच्न सक्ने स्थिति रहन्थ्यो।हत्या गरिएका पाठकको परिवार ललितपुरमा बसोबास गर्छ। १३ वर्षीय छोरी र ११ वर्षीय छोराका पिता दामोदर सन् २००७ मा अमेरिका पुगेका थिए। दुई वर्षदेखि उनी कृष्ण देवकोटा मालिक रहेको डेकाटुरस्थित सोही ग्यास स्टेशनमा काम गर्दै आएका थिए।नेप्लिज एसोसिएसन अफ जर्जियाका वरिष्ठ उपाध्यक्ष समेत रहेका स्टेशनल मालिक देवकोटाले पाठकको शव नेपाल पठाउने बारे परिवारसँग सम्पर्क गरिरहेको जानकारी दिए। पाठकको शव हाल ग्रेडी मेमोरियल अस्पतालमा राखिएको छ।

Thursday, October 13, 2011

प्रभु साह हत्यारा नै हुन त !

मिसन किङ्ग आश्विन २६ बिहीवार --- मैले जीवन को प्रतिबिम्ब लाई नजिक बाट नियाल्न खोज्दै पछ्याएको थिएँ ,अजिब छ यो दौडाइ को रफ्तार पनि। बाल शुलभ मेरो नियालाई र बुझाई थियो,जती बेला मैले केही अन्याय र अत्याचारी कुशासक हरुको ईतिहास पढेको थिएँ। अझ फरक त के छ र!तिब्र गती लिन नसक्ने मेरो लोसे पारो को त्यो सोच अझै कायम छ,उमेर ले चार दशक पार गर्न लागि सक्दा पनि। म मान्छे को सोच र बिचार लाई छुट्याउन सक्दिन हत्पत, अन्त्य मा मलाई हाँसो को पात्र बनाइएको हुन्छ। त्यस पछि मात्र मज्जाले बुझ्छु। नबुझेका प्रशङ्ग र बिषय हरु लाई लेख्दै अन्त्यमा अनुत्तरित तरिकाले प्रश्न चिन्ह राखेर छोडी दिन्छु। कसैले जवाफ दिन्छ की भन्ने आसा हुन्छ मलाई। आज पनि नबुझेको प्रश्न छोड्ने बिचार गरेको छु।
प्रशङ्ग त त्यै हो अहिले को देश् मा तात्तिएर आएको खबर काशिराम तिवारी को हत्या र हत्यारा प्रभु साह्। काङ्ग्रेस र एमाले ले आज सदन नै चल्न नदिने भनेका छन्। हुन पनि हत्यारा लाई राखेर पनि कहिं सदन चल्छ? त्यो प्रभु साह को ठाउँ मा आज म भएको भए मेरो पाता कसेर चुटेर भए पनि होईन लाई पनि हो भन्न वाध्य बनाइ सक्थे पुलिश हरुले। केही बर्ष पहिला मलाई एक जना दलाल ले कोरिया लान्छु भनेर पैसा खाइ दियो। पछि त्यो पैसा उठाउन जाँदा बिना गल्ति त्यो दलाल ले पुलिस बोलाएर यो मान्छे यहां आएर हामीलाई मानसिक तनाब दिन्छ। झगडा गर्छ भनेर मन गढन्ते आरोप को भर मा दिन भरी महाराजगन्जको पुलिस ठाना मा म थुनिनु पर्यो। सायद् त्यसै बेला म प्रभु शाह भएको भए त मेरो पैसा पनि तुरुन्त उठ्थ्यो र म ठाना मा थुनिनु पनि पर्दैन थियो। अझ म नै कुटेर आउने थिएँ त्यो दलाल लाइ। तर कुरा अर्कै पर्‍यो। म साधारण झुत्रे झाम्रे लुगा लगाउने नागरिक अनी त्यो टाइ र सुट मा सजिने दलाल। फरक यसरी हुन्छ हाम्रो देश् मा। आज यसै गरि, प्रभु शाह लाई हत्या जस्तो गम्भीर र डर लाग्दो केस लागेको छ्, भुमी सुधार मन्त्री प्रभु साह लाइ। तर पनि उनलाई गिरफ्तारी को कुनै पुर्जि काट्न असमर्थ देखिन्छन प्रहरी प्रशासन। आखिर किन? जनता गम्भीर हुनु पर्यो। जस्ले प्रभु साह लाई त्यो स्थान मा पुर्याउन सहयोग गर्‍यो उस्ले पनि आवाज उठाउनु पर्यो। भोलि यस्तै दिन आफ्नै टोल,छिमेक,परिवार मा देखिन के बेर? भुमिसुधार मन्त्रालय का निर्देशक झा ले ८ लाख रुपैँया दिएर काशिराम की श्रीमती लाई यो हत्या को आरोप प्रभु साह लाई नलगाइ दिनु भन्नु को कारण के? जता ततै प्रश्नै प्रश्न छ। भनिन्छ बाबुराम सफल हुँदै छन्। तर, हत्यारा प्रभु साह लाई गिरफ्तार गरेर देखाउ अनी तिम्रो छबी उज्यालिन्दै जानेछ। न्याय र अन्याय त अदालद ले छुट्याउनेछ। गल्ति छैन् भने डराउने किन?फेरी भोलि जनता ले भन्ने छन्। जुनै जोगी आए पनि कानै चिरेको। हामी आसा गर्छौं। पक्कै पनि डा भट्टराई कुरा बुझ्नुहुन्छ। नत्र जवाफ देउ , प्रभु साह लाई अनुसन्धान को लागि सम्म पनि गिरफ्तार नगरिनु को कारण के?

Saturday, October 8, 2011

मेरो हेराइमा नेताहरु

आश्विन-२१ शनिवार-- जो सक्षम हुन्छ उसलाई खुलेर प्रशंसा गर्नु पर्छ। तर मुर्ख जनता हरु असक्षम नेताको लागि केही बोल्न सक्दैनन्। पहिलो कुरा त नेता नै चिन्दैनन्। अहिले कुन चाँही नेता ले देश् को लागि राम्रो गरेको छ? र सर्ब साधारण जनताको लागि केही गर्या छ? जुन नेता लाई हिजो जनता ले नै त्यो स्थान मा पुर्याएका हुन्। अबिस्मरणिय कुरा,कोही पनि नेता को सोच म सकारात्मक छैन्। तर कोहि ले भनि हाल्छन कोहि मन भित्र नै गुम्स्याइ राख्न सक्छन उनिहरुको पाप सोच्। मैले यो भन्न खोज्नु को अर्थ,०६० साल तिर को कुरा जति बेला राजतन्त्र बिरुद्ध मा नेता हरु ले जनता लाई झुक्याइ रहेका थिए, झुठो भाषण गरेर। जति बेला नेकपा एमाले का बरिस्ठ नेता माधव कुमार नेपाल ले आमसभा मा राजा प्रति आलोचनात्मक टिप्पणी गरेका रहेछन्। त्यही कुरा को प्रसँग निकालेर उनलाई तत्कालिन सैनिक सचिब रथी बिबेक कुमार शाह ले "तपाईं सरकार को पक्ष मा कुरा गर्नु हुन्छ अनी आमसभा मा सरकार को बिरुद्ध मा कडा आलोचनात्मक कुरा गर्नु हुन्छ यसलाई कसरी हेर्ने? " भनेर सोधेका थिए। त्यस बेला माधव कुमार नेपाल ले भनेका रहेछन्। "आमसभा मा बोलिने कुरा र आपसी छलफल गरेर सहमती मा पुग्ने बिषय फरक हुन्छन्। पार्टी नेता को हैशियत ले कहिले काहिं कार्यकर्ता तथा जनताको चाहना अनुसार पनि बोल्नु पर्ने हुन्छ। एमालेको राजसँस्था प्रतिको नकारात्मक सोच भनेर बुझी दिनु भएन नी बिबेक ! " भनेर भनेका रहेछन्। देख्नु भयो त! नेता को कुरा? जनता लाई त जे भने पनि हुन्छ। जसरी पनि झुक्याउन सकिन्छ। एक पटक त "हामी संबिधान बनाउने पक्ष मा पहिले देखि नै थिएनौं " भनेर भनेका छन्। पछि फेरि " कुरा चिप्लिएको " भनेर कुरा सुधार्न खोजेका थिए। त्यै पनि जनता ले पत्याए। कोहि जनता बोल्न सकेनन्। मिडिया ले केही दिन चर्चा मा ल्याउन खोज्यो त्यो कुरा त्यतिकै सेलायो। मैले यो सब प्रशङ्ग ल्याउनु को मुख्य कारण देश् मा जति पनि नेता मन्त्री छन्। ती सबै भ्रस्ट,स्वार्थी र चोर नेता हरु हुन्। यस पछी तपाईं हरु आफैं ले बुझ्नु होश्।

Thursday, September 29, 2011

फेसबुक भित्र का फेसहरु

यो कम्पनी मा त फेसबूक नै चल्दैन रे! आइ टी ले बन्द गरि दियो रे। भन्ने सुन्दा अनी अब देखि नेपाल मा पनि फेसबूक बन्द हुने रे खबर सुन्दा मलाइ किन होला यति सार्हो त नहुनु पर्ने हो जस्तो लाग्थ्यो। आज मैले फेसबूक को पर्दा उघारी हेर्दा छोपिएका अर्धनघ्न तश्बिर हरु प्रशस्तै पाएँ। युवा युवती हरु को गफ पनि उदेक नै लाग्यो। प्राय्: केटा को धेरै केटी साथि र केटी को धेरै केटा साथि हुन्छ यो फेसबूक नै यस्तो। मेरो पनि झन्डै यस्तै नै छ। तर म अझ फेसबूक मा अरु जस्तो डुब्न सकेको रहेनछु। बाफरे म त अचम्मै परेँ। कसै कसैले त अश्लिल भिडिओ र नाङ्गा तश्बिर हरु मात्र पनि राख्दा रहेछन्। मेरो छुट्टी को दिन्। मैले नियाली रहेको थिएँ। मान्छे हरु यो फेसबूक मा त २४ सै घन्टा झुन्डी रहेको हुन्छन्। होईन यिनीहरु लाई कस्ले भात दिन्छ? काम पनि गर्दैनन की क्या हो? यिनीहरु का बाउ आमा कस्ता छन्? जति सक्दो डिजिटल गरिएका सुन्दर तश्बिर हरु फेसबूक मा भेटिन्छन्। अनी आफैँ लाई अझै राम्रो लाग्यो भने आफूलाई मन पर्ने ब्यक्ति लाई त्यो फोटो ट्याग गरेर पठाइ दिन्छन्। त्यस पछि शुरु हुन्छ त्यहाँ गफ । शुरु सबै भन्दा पहिला लाइक मा क्लिक हुन्छ्। अनी " वाव कस्तो राम्रो फोटो। " अनी थ्यान्क यू भन्ने ।तर अचम्म लाग्दो। कुनै पनि लिन्क राख्दा बिचार नै नगरी पनि लाइक मा क्लिक गर्छन्। त्यसको मतलब चाँही समर्थन दिनु त हो। तर वास्तविकता थाहा नपाई दीइएको समर्थन हो। यसरी त्यहा कुरा शुरु हुन्छ । एक पछि अर्को थपिँदै जान्छन्। यदि त्यो फोटो केटी को हो भने अली धेरै नै कमेन्ट्स गफ हुन्छ्। कमेन्ट्स थोरै हुन्छ, गफ अली धेरै। त्यहा भएका सब वार्तालाप कमेन्ट्स होइन। मेरा मन मा धेरै कुरा हरु खेल्न थाल्यो। फेसबूक ले पुराना आफ्ना साथि हरु पनि भेट गराई दिन्छ,तर यस भित्र का बिक्रिती हरु पनि धेरै छन्। वास्तव मा मानिस लाई बिलाशिता चाहिन्छ तर अत्यधिक बिलाशिता ले जिन्दगी को दिशा लाई बद्ली दिन्छ। फेसबूक भित्र नचिनिएका ब्यक्ति हरु लाई राम्रो सँग चिनेर मात्र कुरा गर्नु उचित हुन्छ्। तपाईं आफ्नो तश्बिर हरु कहिल्यै सार्वजनिक नगर्नुश। आफूले चिने जानेका ब्यक्ति, साथि आफन्त बाहेक अरु सँग सक्भर लुकाएर नै राख्नुहोश्। अन्यथा तपाईंलाई त्यहि तश्बिर ले बेफायदा पुर्याउनेछ। तपाइँको तश्बिर सँग जोडिएका नयाँ-नयाँ आइडी हरु बन्ने छन्। त्यो आइडी बाट जोडिएका नकारात्मक असर हरु ले तपाईंलाई गलत बनाउनेछ। जुन दिन त्यो आइडी तपाईंको परिवार को कोहि सदस्य सँग नजानिंदो रुपमा नक्कली नाता जोडिएर आउन्छ्। यस्ता धेरै घटना हरु भएको छ्न समाज मा। त्यसैले तपाईंहरु जो कोहिले पनि फेसबूक भित्र को अपरिचित अनुहार सँग रमाइलो गर्दा गर्दै तपाईंलाई कतै ब्ल्याक्मेल गरेको छ की आफैँ बुझ्नुस् है।

Monday, September 26, 2011

घण्टाघरमा गोली हानी एकको हत्या

९ असोज, काठमाडौं । काठमाडौंको घण्टाघरमा अज्ञात समूहले एक जनाको गोली हानी हत्या गरेको छ । इस्लामिक संघका महासचिव फैजल अहमदको हत्या भएको छ। । जामे मस्जितबाट निस्किएका उनलाई २ जनाको समूहले गोली हानेको थियो । अज्ञात समूह चार राउण्ड गोली लचाएर कमलादीतर्फ भागेको प्रत्यक्षदर्शीले जनाएका छन् ।

Sunday, September 25, 2011

विमान दुर्घटना हुँदा १९ को मृत्यु

असोज-८ काठमाडौँ. - आज बिहान माउन्टेन फ्लाइट बाट काठमाडौँ फर्कंदै गरेको बुद्ध एयर को नाइन एन-एइके कलसाइनको १९०० डी विमान लामाटार गाविसको बीचमा पर्ने कोटडाँडामा आइतबार विहान दुर्घटनाग्रस्त हुँदा त्यसमा सवार सबैको मृत्यु भएको हो । १८ जनाको घटनास्थलमै मृत्यु भएको थियो भने एक जनलाई स्थानियवासी र प्रहरीको टोलीले जिबितै उद्धार गरि बी एण्ड बी अस्पताल पुर्‍याउँदा चिकित्सकले मृत घोषणा गरेको थियो । मृत्यु हुनेहरुमा चालक दलका तीनसहित छ जना नेपाली छन् । चालक दलका सदस्यहरु क्याप्टेन जेबी ताम्राकार, को-पाइलट पद्मा अधिकारी, एयर होस्टेस अस्मिता श्रेष्ठ रहेका छन् । यस्तै यात्रुहरु शारदा कर्माचार्य, जंगजन कर्माचार्य र निराजन कर्माचार्य रहेको बुद्ध एयरले जनाएको छ । अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल कार्यालयका अनुसार बिहान ६ बजेर ६१ मिनेटमा माउन्टेन फ्लाइटका लागि उडेको उक्त विमान अन्तिमपल्ट साढे सात बजेर ३१ मिनेटमा नियन्त्रण कक्षको सम्पर्कमा आएको थियो । सम्पर्कविहीन भएको करिब २० मिनेपछि विमान दुर्घटनामा भएको अनुमान गरिएको छ । चालक दलका सदस्यले विमानमा खराबी आएको सूचना कन्ट्रोल रुमलाई गराएका थिए । रन वे-२ मा आपतकालीन अवतरणका लागि अनुमति समेत दिइसकिएको अवस्थामा विमान दुर्घटना भएको बताइएको छ । उड्डयन प्राधिकरणका अनुसार अन्तिम सम्पर्क हुँदा विमानस्थल र दुर्घटनाग्रस्त विमानबीचको दुरी मात्रै दुई मिनेटको थियो । अवतरणका लागि रन वे समेत तय भइसकेको विमान घुमेर ललितपुरको उक्त क्षेत्रमा कसरी पुग्यो भन्ने प्रश्न भने अनुत्तरित्त रहेको छ ।

Tuesday, September 20, 2011

दसैंको सही अर्थ

द मिसन किङ्ग आश्विन -३ इतिहासमा ब्याश ऋषि ले लेखेको आठवटै वेदमा हिन्दुहरूको दशैको वारेमा लेखिएको पाइदैन । त्यसकारण दशै हिन्दुहरूको कुनै चाड पर्व वा दैविक शक्ति प्राप्ती को घटना नभइ मिठो खाने र राम्रो लगाउनेका लागि नै काल्पनिक दन्ते कथाको रचना गरेर भ्रम सृजना गरी सवैलाई मुर्ख वनाउदै आएको हो ।आर्यन मुलका ब्राम्हणहरू आफुलाई भगवान भन्दा दोस्रो दर्जाको र सदा सर्वदा विद्वान ठन्दछन् इतिहाशको विभिन्न कालखण्डहरूमा घटेका घटनाहरूलाई मनुको सिद्धान्त र आफु अनुकुल ब्याख्या गर्दै ति घटनाहरूलाई दैवी शक्तिको रुपमा चित्रण गर्दै आइरहेको थियो । यसलाई निरन्तरता दिने क्रममा अत्याधिक रुपमा छलकपट, हत्या हिंसालाई आत्मा साथ गर्दै धनीलाई धनको लोभ, प्रतिष्ठितलाई मानको लोभ, साना र निर्धालाई मृत्युको डर देखाउदै हिन्दु धर्मलाई यो अवस्थामा ल्याइ पु¥याउन सयौ वर्ष सम्म साम, दाम, दण्ड भेदको नितिलाई निर्वाह गर्नु परेको थियो । आफु भन्दा अरुको भलो, ऐस्वर्य र शक्ति देख्न नसक्ने यो जाति दरिद्र मानसिकता भएकाले कोही पनि शक्तिशालि व्यक्ति भएमा तुरुन्त चाकडीको जालो विच्छाउने र जसद्वार पालियो पाषियो उसैमाथि आफ्नो शक्ति परिक्षण गर्ने ब्यावहार यिनीहरूको पौराणिक र रगतकै गुण हो । यो गुणको प्रदर्सन यो जातको कसैले पनि र कहिले पनि हुन सक्दछ ।हिन्दु धर्म संस्कारको सम्पुर्ण वेद, पुराण र शास्त्रहरूमा पनि यी कुरा हरू प्रस्ट लेखिएका छन् । जस्तो कसैले वाह्र वर्ष कठोर तपस्या गरेर देवतालाई खुशी पारेको र देवतावाट पाएको शक्तिलाई उसैमाथि प्रयोग गरेको, कसैकी श्रीमतीलाई छल गरेर सतित्व हरण गरेर पतिको हत्या गरेको, रुप परिवर्तन गरेर आर्काको पत्नीलाई छक्याएर शारिरिक सम्वध राखेको, एक जना महिलालाई पाँच जनाले सामुहिक पत्नी वनाएको, एकै जनाको २५० जना रखौटिहरू भएको, पशुको रुप धारण गरेर पशुलाई पनि सम्भोग गरेको, आफ्नै शक्तिको सृजना अथवा सन्तानलाई नै पत्नी वनाएका जस्ता प्रशंग वस कुरा गर्दा पनि लाज लाग्दो घटनाहरूलाई दैवीक लिलाको रुपमा मानिन्छन् । यसै प्रसंगमा देवी भगवती र दानवको कथा पनि यस्तै घटनाहरूको ब्याख्या हो । इतिहासमा अन आर्य जातिका धेरै शक्तिशालि राजाहरू थिए, जस मध्ये एकजना शक्तिशालि राजा महिस सुर (आर्यन ब्राम्हणहरूले राखेको तुच्छ नाम) थिए । उनि एकदम वलवान र शक्तिशालि थिए तर ति आर्यनहरूको अनुकुल थिएनन् । महिसा सुरलाई अरु शक्तिले परास्त गर्न अवस्था थिएन त्यसैले उसलाई कसरी परास्त गर्ने र शासन हत्याउने भन्ने षडयन्त्र भयो । यसका लागि एक यस्ती युवतीको तयारी गरियो जुन युवती भगवती थिइन् । भगवती भनेको सँस्कृत भषामा “भग” भन्नाले यौन अंग योनि जनाउद छ, “वती” भन्नाले सुन्दर वा सम्पन्न भन्ने जनाउद छ । जस्तै रुप वती सुन्दरताले सम्पन्न भएकी कला वती कलाले सम्पन्न, लज्जावती लजालु स्वभाव भएकी । जुन अर्थ अनुसार ति युवतीमा यौन तृप्तीको अपुर्व क्षमता थियो । राजा सिकार वा जंगल विहारको समयमा ति भगवतीलाई अर्धनग्न भेषमा जंगलमा पठाए र राजालाई आकर्षण गराउने कृयाकलाप गरे, जसका कारण राजा युवती प्रति मोहित भए र उनको माया जालमा फसे ।
कुनै राजा होस वा साधारण पुरुष जंगलको एकान्तमा जस्तो पनि पुरुषलाई यौन तृप्ती दिन सक्ने युवती देखि कसको मन थामिन्छ होला र ? भगवतीले राजालाई आफ्नो क्षमताले यौन तृप्त गराए । जसवाट राजा भगवती प्रति लालायित वन्न पुगे राजा आखिर ति आर्यानहरूको जालमा फसिनै हाले । अव राजालाई कसरी मार्ने भन्ने तयारी भयो र जुन षडयन्त्र भगवतीको चित्रमा हामी अझै पनि देख्न सक्छौ कि अगाडी युवतीकोे अर्धनग्न शरिर र पछाडि हतियार धारि हातहरू, भगवती को धेरै हातहरूको अर्थ पनि यहि नै हो । यसरी वसेका भगवतीले राजा महिसा सुरलाई एकान्तमा वोलाए र राजा पनि कुनै सस्त्र वा अंग रक्षक विना त्यहाँ पुगे, यहि मौका छोपेर भगवतीको शरिर पछाडि लुकेर वसेका ति शत्रुहरूले सस्त्र प्राहार गरि राजाको निर्मम हत्या गरे । यसै कथालाई आधार मनेर आर्यन हिन्दुहरूले विजय उत्सव मनाए र विजय दशमी भनियो ।
विशेष गरि आर्यन हिन्दुहरू आसुर्य र सैतानि शक्तिलाई दैविक शक्तिको रुप मान्दछन् र त्यो शक्ति प्राप्त गर्नका लागि वलि दिनु धर्म हो भन्ने गरिन्छ । आर्यन हिन्दु समाजमा जन्म भएपछि अपनाउनु पर्ने सिद्धान्त काम, क्रोध, लोभ, मोहमा जिवन जिताउनु पर्दा पुण्य र सिद्धि प्राप्त नहुनाले मृत्यु पछि ति आत्माहरूले मोक्षा पाउन सकेको हुदैन र यहि लोकमा प्रेत आत्माका रुपमा भौतारिएर रहेका हुन्छन् । यस्ता अतृप्त पे्रत आत्माहरूलाई मानिस वा पशुहरूको वलि दिएर आलो रगतले सेचन गरेमा ति प्रेत आत्माहरू सन्तुष्ट हुने र आफ्नो अविष्ट पुरा गर्न सकिने मान्यता छ । त्यसकारण लौकिक देवि देवताहरूको नाममा आफ्नो कर्म सिद्घिका लागि पशुहरूको वलि दिने गर्दछन् र तिनै पशुको मासुलाई प्रशाद वा मिठो खानाको रुपमा खाने खुवाउने र रगतमा चामल मुछेर सौभाग्यको प्रतिक भनि रातो टिका लगाउने चलन चलि आएको छ .

Sunday, September 18, 2011

काठमाडौं मा भुकम्प ले भत्काएको घर को झलक







काठमाडौं मा भुकम्प ले भत्काएको घर



नेपालमा ६.८ रेक्टर को भुकम्प

मिसन किङ्ग आश्विन-१ आज साँझ ६ बजेर २५ मिनेट ४८ सेकेण्डमा काठमाडौं मा ठुलो भूकम्पको धक्का महसुस गरिएको छ। भुकम्प का कारण काठमाडौं का धेरै घर हरु भत्कनु का साथै चर्किएका छन्। भुकम्प आइ रहेको बेला संसदिय बैठक चली नै रहेको थियो। भूकम्पको केन्द्रविन्दु ताप्लेजुङ र भारतको सिक्कमको सिमा क्षेत्र रहेको भूगर्भविद पृथ्वी श्रेष्ठले जानकारी दिनुभयो । अमेरिकी भूगर्भ विभागले भारतको सिक्किमलाई केन्द्रविन्दु बनाए ६ दशमलव ८ रिक्टर स्केलको भूकम्प गएको जनाएको छ ।सन्खुवासभा मा १६ वटा घर हरु भत्किएको समाचार मा थाहा भएको छ। यस्तै भत्तपुरमा सात बटा घरमा क्षति पुगेको छ । काठमाडौं प्रहरीका अनुसार बेलायती दूताबासको पर्खाल भत्किएर २ जना घाइते भएका छन् । उनीहरुको मनमोहन अस्पतालमा उपचार भइरहेको छ । राजधानीका केही स्थानमा टेलिफोन सेवा अवरुद्ध भएको छ । पूर्ण समाचार केही समय मा अपडेट गर्ने छु।

Thursday, September 15, 2011

लिम्बुवान क्षेत्र नेपाल मा कसरी गाभियो?

मिसन किङ्ग्। भाद्र-३० लिम्बुवानको सेनापती कङ्सोरे धेरै बुद्धिवान र पहलमान थिए। गोर्खातर्फ का सेनापती रघुबिर्। रघुबिर राणा कङ्सोरे सँग को लडाइँ मा मारिए। लडाइँ भीषण भएको थियो। तर पनि हारजित हुन सकेन। त्यसपछि दुबै तर्फ का सैनिकहरु बिना हतियार भेला भए। तर तत्काल रघुबिर का गोर्खा का सैनिकहरुले बालुवा मा लुकाइ राखेको तरवार झिकी कन्सोरे को हत्या गरे। पुनः भीषण युद्ध भयो । यसरी, विभिन्न कारणवश वि.सं. १७७४ मा लिम्बुवान नेपालमा गाभियो । त्यसताका हिन्दुकरण नमानी आफ्नै येत्हाङ थितिमा चल्ने आधारमा किपट प्रणाली अन्तर्गत सम्झौता भएको थियो । जसमा लिम्बुवान भूमिमाथि लिम्बु जातिको मात्र अधिकार रहेको थियो । उनीहरुले दक्षिणपूर्वी र पूर्वी भागबाट हुने आक्रमणको प्रतिरोध गर्नुपर्ने शर्तमा लिम्बुवान गाभिएको थियो । न्यूनरुपमा कर शाहवंशी राजालाई बुझाउनु पर्दथ्यो । तत्पश्चात् लिम्बुवानमा पहिलोपटक बाहुन, क्षेत्री, मगर, गुरुङहरु चौबीसे, गोरखा, मकवानपुरबाट बसाईं सरे, र नयाँ सामाजिक संरचना सुरुवात भयो । विभिन्न प्रलोभनहरु देखाई लिम्बुवान समाजलाई टुक्राउने क्रम जारी रह्यो, लिम्बुवानमा सुब्बा नियुक्ति गर्ने प्रचलन ल्याइयो । जसमा ६० मुरी फल्ने जग्गा रैकर गराएपछि सुब्बा नियुक्त गरिन्थ्यो, अझै पनि पाँचथर को थर्पु मा ६० मुरे खेत को नाम् ले चर्चित एउटा खेत छ। र सुब्बाहरुले आफ्नो रैती राखी तिरो कर उठाउने प्रचलन सुरुवात भयो ।
तत्कालिन समय्का लिम्बुहरु सुब्बा हुने सुरमा आफ्नो किपट भूमि रैकर बनाई गुमाए । लिम्बुवानमा पछि पनि सिक्किमबाट आक्रमण भइरह्यो । त्यहीबेला पाचथरका ५२ सुब्बाहरु योङहाङ सुब्बाको नेतृत्वमा काठमाण्डौ आई राजा रणबहादुर शाहसँग युद्ध गर्न हतियार माग गरे । रणबहादुरले ढाल, तरवार, त्रिशुल, नगरा, निशान, बन्दुक, शंख, नरसिंगा मौलो थापी दशैको नवमीको दिन बलि चढाउनु पर्ने शर्तमा दिई पठाए । यो पहिलो पटकको सांस्कृतिक अतिक्रमण थियो । दशैको कर पनि असुल्न थालियो । मौलो काटेको पञ्जाको निशानको लागि लिम्बुवानमा धेरैपटक तिलिंगा आतंक मच्चाइयो । वि.सं. १९१० मा जंगबहादुर राणाद्वारा ल्याइएको मुलुकी ऐनमा अपमान जनकरुपमा नमासिन्या मतवाली लिम्बु जाति भन्दै व्याख्या गरिएको र गाई हत्या मानव हत्यासरह अपराध हुने कानुन ल्याइए पश्चात् नेपाली समाजमा असमानपूर्ण व्यवहार जातको आधारमा गरीन थालियो । छथर थुमका आठ पहरिया राईहरुले दशै नमान्ने भनी प्रतिरोध गरे, र विद्रोह गरेपछि रामलीहाङ र दीक्षमा मारिए ।
(Note:-अर्को लेख दशै को बारेमा लेख्नेछु। हेर्न नभुल्नुश है। )